17

وقوع سه فقره تصادف در کردستان باعث زخمی و کشته شدن ۱۰ نفر شد

وقوع سه فقره تصادف در کردستان باعث زخمی و کشته شدن ۱۰ نفر شد
سنندج - وقوع سه فقره تصادف در جاده های کردستان در شبانه روز اخیر باعث کشته و زخمی شدن ۱۰ نفر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، وقوع تصادفات رانندگی در جاده‌های استان کردستان همچنان ادامه دارد و تنها در شبانه‌روز گذشته و به دنبال وقوع سه فقره تصادف ۲ نفر کشته و هشت نفر نیز زخمی شدند.

وقوع این میزان تصادفات رانندگی منجر به مرگ و جذب در استان کردستان در حالی که همچنان ادامه دارد که بر اساس اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای میزان تصادفات رانندگی در استان از ابتدای امسال تا تیرماه ۱۴ درصد افزایش یافته است.

بر اساس اعلام پلیس راه کردستان، در تصادف میان سواری پژو با یک دستگاه کامیون در محور سنندج – کامیاران به علت انحراف به چپ پژو ناشی از راندن خودرو با سرعت غیر مطمئنه، راننده این خودروی سواری جان باخت.

حادثه دیگر تصادف رانندگی بین ۲ دستگاه سواری پراید در محور بیجار – دیواندره روی داد که علت اصلی این سانحه تجاوز به چپ یکی از پرایدها گزارش شده و در آن یکی از رانندگان فوت کرد و ۲ سرنشین دیگر نیز مصدوم و برای مداوا به بیمارستان اعزام شدند.

همچنین صبح امروز یک دستگاه سواری دنا نیز در محور قروه – سنندج به علت تخطی از سرعت مطمئنه واژگون شد و ۶ سرنشین آن مصدوم شدند.

بر اساس اعلام منابع بیمارستانی استان کردستان وضعیت عمومی دو نفر از افراد مصدوم شده این حادثه رانندگی وخیم گزارش شده است.

پلیس راه کردستان دلیل اصلی افزایش تصادفات رانندگی در جاده‌های این استان طی روزهای گذشته راه افزایش حجم ترددها به دلیل تعطیلی ایام تاسوعا و عاشورا عنوان کرد.

لینک کوتاه : http://www.vidaks.ir/?p=60

برچسب ها

ثبت دیدگاه