14

بارداری دختربچه راز تجاوز پنهانی را فاش کرد ! (تجاوز عمو به دختربچه +فیلم)

بارداری دختربچه راز تجاوز پنهانی را فاش کرد ! (تجاوز عمو به دختربچه +فیلم)
بارداری دختربچه راز تجاوز جنسی را فاش کرد ماجرای ترسناک تجاوز دو عمو شیطان صفت به دختربچه ستمدیده بعد از باردار شدن دختربچه فاش شد

! به گزارش تالاب پس از حامله شدن یک دختر بچه ۱۰ ساله ؛ راز تجاوز جنسی خوفناک دو عموی این دختر به وی افشا شد . پرونده یکی از تکاندهنده ترین جنایت هاي‌ شیطانی به جریان افتاد و دادگاهی دو عمو رابه جرم اذيت و اذیت کردن برادرزاده ۱۰ ساله شان محاکمه کردند.

 

به گزارش تالاب : این قربانی تجاوز جنسی حدود سه ماه پیش فرزند دختری که حاصل این تجاوز بوده رابه دنیا آورد. این دختر ده ساله در اواسط ماه ژوئیه به حاملگی خود پی برد؛ زمانی که والدینش بدلیل شکم درد وی را به بیمارستان بردند.

 

پس از ناهمخوانی DNA نوزاد با عموی کوچک تر، که مظنون اولیه بود، عموی بزرگ‌تر توسط پلیس Police دستگیر شد. محاکمه عموی بزرگ تر یک ماه طول کشید و این مرحله برای برادر کوچک تر او ۱۸ روز بود.

 

حکم نهایی دادگاه اعلام شده که در ان هردو مرد مجرم شناخته شده‌اند. این دختر پیش از زایمان از مقام‌هاي‌ هند تقاضای اجازه سقط جنین کرده بود که دادگاه عالی هند این تقاضای را رد کرد.

 

این دادگاه گفته بود بر اساس تشخیص هیئت پزشکان، سقط جنین در ۳۲ هفتگی «هشت ماهگی» برای دختر خطرناک است. بر اساس قوانین هند، عمل سقط جنین پس از هفته بیستم حاملگی مجاز نیست مگر این که پزشکان تأیید کرده باشند جان مادر “در خطر” است.

 

این دختر ۱۰ ساله از یک خانواده بسیار فقیر است. پدر او از کارمندان دولت و مادرش خدمتکار است.هند دارای بالاترین میزان اذيت جنسی کودکان در جهان است.

 

این در حالی است که دراین جامعه، قربانیان بندرت درباره تجربه اذيت جنسی خود صحبت میکنند.برخلاف تصور عمومی، خطر تجاوز جنسی برای دختران و پسران دراین کشور یکسان است؛ برهمین اساس فرزندان خانواده‌هاي‌ ثروتمند و فقیر به یک نسبت در دسترس تجاوز هستند.

 

فعالان مدنی می گویند که بدلیل ترس خانواده‌هاي‌ هندی از برچسب‌هایي نظیر “بی‌ناموسی”؛ بیشتر قربانیان تجاوز موضوع رابه والدین یا معلم‌هاي‌ خود اطلاع نمیدهند.

 

بارداری دختربچه راز تجاوز پنهانی را فاش کرد ! (تجاوز عمو به دختربچه)

تجاوز شنیع پدر به دخترجوان در حمام!

پدری به همراه دوست صمیمی‌اش در نیویورک دختر خودرا مورد تجاوز قرار داد. طبق گزارش پلیس، دختر ۲۴ ساله اي با مراجعه به اداره پلیس شکایت کرد که شب قبل مورد تعرض پدر خود به همراه دوست صمیمی ‌اش قرار گرفته است.

 

وی در ادامه گفت که این ۲ مرد بعد از مستی زیاد به سراغ او در حمام آمدند و وی را وادار کردند که برایشان برقصد و بعد به اجبار وی را مورد اذيت و اذیت قرار دادند.

مامورپلیس پس از ثبت اظهارات او اقدام به دستگیری پدر شیطان Evil صفت و دوستش کرد.

 

ان ها در اعترافات خود گفتند که در حالت هوشیاری نبودند و از این اتفاق هیچ خاطره اي در ذهن خود ندارند اما در بدن دخترجوان اثرات تعرض و کبودی هاي‌ ناشی از ضرب و شتم دیده شده که ثابت می‌کند او مورد حمله قرار گرفته است.

 

در حال حاضر این ۲ متجاوز در بازداشت به سر می‌برند تا دادگاه نهایی ان ها اعلام شود.

لینک کوتاه : http://www.vidaks.ir/?p=1077

برچسب ها

ثبت دیدگاه