24

تصادف کامیون با پراید در بزرگراه امام علی(ع)/یک نفر جان باخت

تصادف کامیون با پراید در بزرگراه امام علی(ع)/یک نفر جان باخت
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، از رخداد تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع) بعد از بزرگراه همت و فوت یک نفر در این حادثه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی، گفت: در ساعت ۱:۳۰ امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع) بعد از بزرگراه همت به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران اطلاع داده می‌شود.

وی افزود: آتش نشانان از دو ایستگاه به همراه جرثقیل سنگین سازمان آتش نشانی تهران به محل حادثه اعزام می‌شوند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ادامه داد: در محل مشاهده می‌شود که دستگاه کامیون ۱۹۲۱ و یک دستگاه خودروی سواری پراید به دلایل نامشخصی باهم برخورد کرده اند و بر اثر این حادثه کامیون با چند درخت برخورد کرده و از جوی بزرگراه عبور کرده و در نهایت بر اثر برخورد با دیوار بتنی کنار بزرگراه متوقف شده است که همچنان خودروی پراید در زیر کامیون گیر کرده بود.

ملکی گفت: خودروی پراید کاملاً زیر کامیون مانده بود و به غیر از گلگیر جلویی چیز دیگر از این وسیله نقلیه معلوم نبود. ۲ نفر کاملاً در زیر کامیون لابه لای آهن پاره‌ها گرفتار شده بودند.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله عملیات را آغاز کردند و موفق شدند یک مرد ۳۲ ساله را به بیرون بکشند، این زنده بود و از ناحیه پا دچار مصدومیت شده بود و در ادامه عملیات بعد از اینکه با جرثقیل کامیون را از روی پراید بلند کردند یک خانم ۳۶ ساله هم به بیرون کشیده شد که متأسفانه این فرد به تأیید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در پایان گفت: در ساعت ۴:۰۵ دقیقه عملیات به پایان رسید و محل تحویل عوامل اورژانس داده شد.

لینک کوتاه : http://www.vidaks.ir/?p=248

برچسب ها

ثبت دیدگاه