15

تهران| اعتراف “بهلول” ۶۰ ساله به قتل دختر ۱۶ ساله و دفن جسد در باغچه خانه!

تهران| اعتراف “بهلول” ۶۰ ساله به قتل دختر ۱۶ ساله و دفن جسد در باغچه خانه!
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: پس از چند ماه فردی به نام بهلول که دختر ۱۶ ساله را دزدیده و به قتل رسانده بود، ضمن اعتراف به قتل، محل دفن جسد را به پلیس اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعتی پیش جسد دختر نوجوانی از داخل باغچه خانه قاتل پیدا شد، این جسد متعلق به همان دختر ۱۶ساله‌ای است که حدود ۱۵ ماه قبل گم شده بود و بعد از بازجویی‌های پلیس مشخص شد راننده تاکسی او را دزدیده و به قتل رسانده است.

این قاتل که حدوداً ۶۰سال دارد پیش‌تر مدعی شده بود که جسد شیما در یکی از شهرهای غربی است؛ اما با حضور مأموران پلیس ادعای او رد شد، این قاتل مجدداً اعلام کرد که جسد در شهرهای شمالی است که باز هم با بررسی‌های پلیسی معلوم شد وی مجدداً دروغ گفته است.

در نهایت با بررسی‌های کارآگاهان پلیس و بکارگیری شیوه‌های کشف علمی جرم، این قاتل اعتراف کرد جسد مقتول را در حیاط خانه خود دفن کرده است.

سردار علیرضا لطفی؛ رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: دقایقی پیش جسد دختر جوان از داخل باغچه منزل این قاتل بیرون کشیده شد و طبق تأیید عوامل اداره تشخیص هویت آگاهی تهران بزرگ و با در نظرگرفتن پیشینه این قتل می‌توان گفت که پیکر پیداشده متعلق به شیماست.

وی تصریح کرد: قاتل(بهلول) چند ماهی است که دستگیر شده است و در اختیار مأموران پلیس آگاهی قرار دارد؛ وی ابتدا لب به اعتراف نمی‌گشود و بعد از بازجویی‌های پلیس به قتل اعتراف کرد؛ اما تا به امروز آدرس دقیقی از محل جسد به پلیس نمی‌داد.

لینک کوتاه : http://www.vidaks.ir/?p=37

برچسب ها

ثبت دیدگاه