9

جزییات کامل تجاوز پسر ۱۹ ساله به دوست دخترش

جزییات کامل تجاوز پسر ۱۹ ساله به دوست دخترش

پلیس فتا از دستگیری این فرد برای رسیدگی به پرونده اش در روزهای آینده خبر داد. ترند تجاوز با هشتگ می تو در شبکه های اجتماعی افزایش یافته و به نظر می رسد که باید منتظر نام های جدید در این باره باشیم. اخیرا خبری در رسانه ها منتشر شد مبنی بر بیوه شدن دختر […]

پلیس فتا از دستگیری این فرد برای رسیدگی به پرونده اش در روزهای آینده خبر داد. ترند تجاوز با هشتگ می تو در شبکه های اجتماعی افزایش یافته و به نظر می رسد که باید منتظر نام های جدید در این باره باشیم.

اخیرا خبری در رسانه ها منتشر شد مبنی بر بیوه شدن دختر ۱۷ ساله و ماجرای آزار و اذیت وی به شرط ازدواج با متهم ۱۹ ساله ساکن مناطق شمالی تهران.

نو عروس ۱۷ ساله قصه ما، اخیرا به شعبه پنجم دادسرای شمیرانات استان تهران مراجعه کرده و از فردی به نام مهدی که پسر ۱۹ ساله و دانشجو است، شکایت می کند. او از شوهر ۱۹ ساله اش بخاطر عدم پرداخت نفقه و شکنجه، شکایت میکند.

او گفته بود که پس از آشنایی با مهدی، به بهانه اینکه خانواده وی قصد دارند تا این دختر نوجوان را ببینند، وی را به خانه اش دعوت کرد و سپس با آبمیوه مسموم شد و مورد تعرض جنسی قرار گرفت. دختر نوجوان به بازپرس گفته بود که به اتهام تجاوز به عنف، از این پسر شکایت کرده و خانواده اش نزد وی امدند که از او خواستگاری کنند و رضایت پدر دختر جلب شد.

دختر گفته بود که خانواده مهدی به خانواده اش گفته اند که از شکایت صرفه نظر کنند و به دروغ بگوییم که صیغه نامه داریم. لذا خانواده دختر، فریب حرفهای خانواده پسر را خورده و رضایت دادند. مهدی ۱۹ ساله نیز پس از ۲۰ روز زندان، آزاد شد و دختر و پسر با هم عقد کردند. پس از عقد و رهایی از زندان، مهدی طبق ادعای دختر، او را پیامک هایی تهدید میکرد و حتی به او گفته که به صورتش اسید خواهد پاشید. سپس مهدی درخواست طلاق از عروس ۱۷ ساله را داد.

وقتی احضاریه برای طلاق به دست دختر رسید، او به سراغ مهدی رفته و طبق ادعایش، مهدی وی را در خیابانی در تهران کتک می زند. لذا دوباره از مهدی شکایت می کند. پدر این دختر از زمانی که با مهدی ۱۹ ساله ازدواج کرده است،‌ از پرداخت نفقه خودداری کرده و آن را وظیفه شوهر این دختر ۱۷ ساله دانسته است.

تجاوز

مهدی در دادگاه گفته بود که عشق من به این دختر نوجوان، کودکانه بود و زود تبدیل به نفرت شد. چون این دختر رفتارهای بچه گانه دارد. پدر مهدی در دادرسی، ۱۰۰ هزار تومان (۱ میلیون ریال) به عنوان نفقه به عروس خود پرداخت کرد و جلسه دادرسی ختم شد.

اما برای بررسی بیشتر، برای فهم اینکه پرونده تجاوز به عنف تنظیم شود یا جاری شدن صیغه طلاق، این پرونده مختومه نشد و باید منتظر رای دادگاه درباره این صیغه نامه مرموز باشیم.

ماده ۲۲۴ قانون مجازات اسلامی درباره زنا و حدود آن توضیح می دهد:

حد زنا در موارد زیر اعدام است:

الف- زنا با محارم نسبی

ب- زنا با زن پدر که موجب اعدام زانی است.

پ- زنای مرد غیر مسلمان با زن مسلمان که موجب اعدام زانی است.

ت- زنای به عنف یا اکراه از سوی زانی که موجب اعدام زانی است.

تبصره ۱- مجازات زانیه در بندهای (ب) و (پ) حسب مورد، تابع سایر احکام مربوط به زنا است.

تبصره ۲- هرگاه کسی با زنی که راضی به زنای با او نباشد در حال بیهوشی، خواب یا مستی زنا کند رفتار او در حکم زنای به عنف است.

در زنا از طریق اغفال و فریب دادن دختر نابالغ یا از طریق ربایش، تهدید و یا ترساندن زن اگرچه موجب تسلیم شدن او شود نیز حکم فوق جاری است.

مردی که مرتکب زنا شده‌است را «زانی»، و زن زناکار را «زانیه» می‌خوانند. در ایران، هزاران کودک بیوه وجود دارد. ناباروری، سقط جنین گسترده در کشور و پیر شدن جمعیت، ۳ مساله مهم ایران در ۲۰ سال آینده است که باید برای آن چاره ای اساسی اندیشه شود.

لینک کوتاه : http://www.vidaks.ir/?p=1087

برچسب ها

ثبت دیدگاه