14

زن جوان و زیبایی که به صورت وحشیانه مورد تجاوز جنسی قرار گرفت +فیلم

زن جوان و زیبایی که به صورت وحشیانه مورد تجاوز جنسی قرار گرفت +فیلم
زن جوان و زیبایی که به صورت وحشیانه مورد تجاوز جنسی قرار گرفت +عکس به گزارش پرداد به نقل از مگ فور: اين زن به دنبال مردي ميگردد که او را مورد ضرب و جرح و سپس به صورت وحشیانه وی را مورد تجاوز جنسی قرار داده است.

صورت ورم کرده ، چشمهاي کبود و لبهاي ترکيده و بدني درمانده اينها صدماتي است که يک مرد وحشي به اين زن وارد کرده است تا او را مورد تجاوز جنسي قرار دهد. پزشکان ميگويند این یک معجزه است و این زن خيلي خوش شانس بود که زنده مانده است.

خانم استفاني هوسان موافقت کرد تصاويرش منتشر شود به اميد انيکه اين عکس متحير کننده کمک کند تا او بتواند فرد مهاجم را پيدا کند. همچنين پليس ردپاهايي از اين مرد به دست آورده است و تصاوير مبهمي از وي که يک سفيد پوست است در اختيار دارد . اگرچه اين اتفاق مربوط به ۳ سال پيش است اما پليس اميدوار است که سريعتر وي را پيدا کند.

استفاني در اين رابطه ميگويد : اين يک معجزه است که من زنده مانده ام. تمام پشت بدن و شانه ها و صورت من ورم کرده بود. بيني ام شکسته بود و لبهايم به شدت زخمي شده بود. اگرچه زخمهاي جسمي وي التيام يافته است اما زخمهاي روحي اش همچنان پابر جاست. او معتقد است بعد از اين حمله زندگي اش به کلي دگرگون شده است و از بيرون رفتن در شب و تنهايي به شدت ميترسد.

سه سال پيش هنگام بازگشت از يک کلوپ شبانه يک مرد با استفاده از تاريکي شب اين خانم تنها را به گوشه اي خلوت در خيابان کشانده  و بعد از ضرب و جرح فراوان وي را مورد تجاوز قرار داد. يک عابر که اين زن را بيهوش و خون آلود پيدا کرده بود سريعا وي را به بيمارستان رساند و به اين صورت زندگي وي نجات يافت./پرداد

لینک کوتاه : http://www.vidaks.ir/?p=1090

برچسب ها

ثبت دیدگاه