10

وحشتناک ترین تجاوز جنسی پدر به دختر بچه زیبا (فیلم)

وحشتناک ترین تجاوز جنسی پدر به دختر بچه زیبا (فیلم)
ترسناک ترین تجاوز جنسی جهان توسط پدر بی رحم ؛ تجاوز پدر به دختر بچه زیبا موجب مرگ این کودک معصوم شد .

به گزارش تالاب پدر این کودک در روز حادثه توسط پلیس دستگیر شد و این دختر لحظاتی پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

 

تجاوز ترسناک پدر به کودک معصوم : وقتی مادر پوپی او را در رختخوابش خواباند باور نمی کرد چند ساعت بعد باید جنازه ي دختر زیبایش را در آغوش بکشد! پوپی چندماهه زیر بار سنگین جسمی استخوان پایش شکسته بودو جان خودرا از دست داده بود ! به گزارش تالاب والدینِ پوپی وُرثینگستون هراسان با پلیس تماس گرفتند چرا که او را بی‌جان در تختخوابش پیدا کردند .

وحشتناک ترین تجاوز جنسی پدر به دختر بچه زیبا (عکس)

عکس کودکی که توسط پدرش به او تجاوز شد

 

نتیجه تحقیقات مامورین شوکه کننده بود چرا که مأمورین جراحت‌هایي جدی ازجمله شکستگی پای راست را بر روی این کودک مشاهده کردند. پوپی به‌ سرعت به بیمارستان منتقل شد اما دوام نیاورد و پس از رسیدن به بیمارستان پزشکان مرگ او را اعلام کردند.

به گزارش تالاب پدر این دختر بچه زیبا و معصوم به علت اتهام تجاوز جنسی بازداشت شد پائول وُرثینگستون پدر پوپی  به اتهام تجاوز جنسی دستگیر و بازجویی شد با این‌حال هرگز او رابه چیزی متهم نکردند. پاول پدر این دختر زیبا نیز هر گونه جرمی را انکار کرد و درباره‌ي شب حادثه گفت:پوپی حدود ساعت ۵:۴۵ صبح روز ۱۲ دسامبر جیغ‌زنان از خواب بیدار و اندکی بعد با آمبولانس او رابه بیمارستان بردند.

 

ولی نتیجه تحقیقات نهایی پلیسی تکاندهنده بود . به گزارش تالاب برای اولین بار امروز یک قاضی دادگاه عالی در حکمی اعلام کرد آقای وُرثینگستونِ ۴۷ ساله اندکی پیش از مرگِ دخترش، به او تجاوز کرده بود. هرچند در کمال تعجب به آقای وُرثینگستون اعلام کردند بدلیل سرهم‌بندی کردن اطلاعات مربوط به پرونده درسال ۲۰۱۲ و درنتیجه فقدان مدارک، هیچ اتهامی به وی وارد نخواهد شد.

وحشتناک ترین تجاوز جنسی پدر به دختر بچه زیبا (عکس)

وحشتناک ترین تجاوز جنسی پدر به دختر بچه زیبا

قاضی دادگاه تاچ لیورپول اعلام کرد: دراین پرونده مادر، فرزندش راکه سالم و بدون هیچ عارضه یا بیماری است عصر به تخت خوابش می برد و هشت ساعت بعد پدرش بدن بی‌جان او راکه آسیب‌هاي‌ شدیدی به آن واردشده، به طبقه پایین می‌آورد. محاسبه دقیق شواهد آسیب‌شناسی و گزارش متخصص کودکان صریحاً نشان میدهند که صدمات وارده ناشی از ضربه‌اي خارجی به بدن است.

 

مادر این نوزاد بیچاره که به خاطر مشکلات قانونی نمی‌خواهد نامی از وی برده شود ،خلاصه‌اي از اظهارات تازه‌ي قاضی درباره‌ي مرگ دخترش را در دادگاه شنید شوکه شد و به گریه افتاد.

تجاوز به کودک معصوم توسط پدر بی رحم شیطان صفت

لینک کوتاه : http://www.vidaks.ir/?p=1067

برچسب ها

ثبت دیدگاه