7

جا ادویه ۶پارچه گردان خیلی زیبا و ارزان

جا ادویه ۶پارچه گردان خیلی زیبا و ارزان

جا ادویه ۶پارچه گردان قیمت این محصول۹۵۰۰۰تومان ادویه جات از مهم ترین و ضروری ترین مواداولیه برای تهیه غذا در آشپزخانه های منزل و رستوران ها می باشند.بنابراین باید ظروف و جا ادویه های مناسب خود داشته باشند تا استفاده از ادویه ها راحت و در دسترس باشد.بدین منظور باید در انتخاب جا ادویه دقت […]

جا ادویه ۶پارچه گردان

قیمت این محصول۹۵۰۰۰تومان

ادویه جات از مهم ترین و ضروری ترین مواداولیه برای تهیه غذا در آشپزخانه های منزل و رستوران ها می باشند.بنابراین باید ظروف و جا ادویه های مناسب خود داشته باشند تا استفاده از ادویه ها راحت و در دسترس باشد.بدین منظور باید در انتخاب جا ادویه دقت و سلیقه ویژه ای را به کاربرد تا علاوه بر کیفیت و مقاومت بالا داری ظاهر منحصربه فرد و زیبایی نیز باشند.امروز به بررسی ویژگی های متمایز جا ادویه ۶پارچه گردان از برند پارادیس خواهیم پرداخت تا بهترین انتخاب را برای تهیه جا ادویه داشته باشید.

این جا ادویه دارای ۶ عدد جایگاه  می باشد تا بتوانید انواع زیادی از ادویه ها را در آنها به خوبی نگهداری کنید و حین پخت و پز به راحتی به ادویه جات دسترسی داشته باشید.جنس بدنه این جا ادویه از شیشه بلوری و جنس سری و دسته استند آن از استیل است. بنابراین به هیچ عنوان زنگ نمیزند و فرسوده نمی شود. سری این جا ادویه ها چرخشی و قابل تنظیم است و دارای ۴حالت مختلف برای ریختن ادویه می باشد تا بتوانید مقادیر خروج ادویه را طبق استفاده و نیاز خود معین کنید.نوع استند این جا ادویه به صورت گردان است و ۳۶۰ درجه قابلیت چرخش دارد تا در صورتی که ادویه مورد نیازتان در دسترس شما نبود آن را به راحتی بچرخانید و انتخاب کنید. ارتفاع هر جا ادویه ۱۱سانتی متر می باشد و مقادیر زیاد و مناسبی از ادویه ها را در خود جای می دهد.

وزن این جا ادویه ۶ پارچه ۴۰۰ گرم و ابعاد آن ۲۰x20x20 سانتی متر می باشد.جنس بدنه این محصول بسیار مرغوب و باکیفیت می باشد و طراحی این محصول، زیبایی خاصی به دکور آشپزخانه شما می دهد. انواع حالت های سر باعث می شود هر ادویه با هر اندازه ای به راحتی خارج شود و سری مسدود نشود.ابعاد این جا ادویه ای بسیار مناسب است و به هیچ وجه فضای زیادی را اشغال نمی کند. میتوانید به راحتی آن را با دست یا باکمک ماشین ظرفشویی بشویید. طراحی خلاقانه این محصول باعث شده است که نحوه استفاده از آن آسان و بی دردسر باشد.

قیمت : ۹۵,۰۰۰  تومان

خرید

لینک کوتاه : http://www.vidaks.ir/?p=1262

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه